RE: Nummer 52 från 1969

Kjell Croné kjell.crone at ifsworld.com
Tis Apr 29 14:27:13 CEST 2003

Steamboat Willie:
> Jag undrar om det är någon som har tillgång till kombinationen
> Kalle Anka & C:o nr 52/69, en hyffsad scanner och möjlighet och vilja
> att scanna lite?
> Jag skulle behöva ha annonserna i det numret scannade nämligen...
> 600 dpi/färg om möjligt.

Det var ett ovanligt önskemål, men det skulle jag väl kunna fixa.
Min scanner klarar upp till 9600 dpi (säger dom), men det är nog inte sant.

> ... Kalle Anka kex-paket
> ... tänka sig att scanna in sina paket.

Pluralis? Vill du ha bilder på hela samlingen av kexpaket?
Nåja, jag har inga, så det är inget problem för mig.

Finns inte dessa att köpa längre?
I så fall kan jag väl införskaffa ett paket och scanna både paketet och
några av kexen (inte alla ;-).
Annars inte.

Jag har tyvärr heller inga KA-glasspaket eller KA-hallonläskflaskor.

Kjell