Frågor angående Guldböckerna och Årgångsböckerna

Christopher Federsel totto at gamers-inc.se
Sön Dec 14 16:45:54 CET 2003

Hejsan,
Jag har två frågor angående Årgångsböckerna. Den första boken innehåller
som bekant det första numret av Kalle i Sverige, och nu ligger de på 1957
eller liknande. Jag undrar om någon vet hur länge de kommer hålla på? Jag
menar, de kan väl inte trycka upp de tidningar som publicerades under
90-taket där det kom 52 nummer per år. Det skulle ju bli gigantiska
böcker.

En till fråga angående Årgångsböckerna, har de tidigare numren blivit
nytryckta, eller finns det bara en upplaga av varje nummer än så länge?

Slutligen, angående Guldböckerna. Jag hörde den sorgsna nyheten att det är
beslutat att man inte ska fortsätta med Gulböckerna. Varför, frågar jag.
Var det brist på intresse, eller var det av helt andra skäl?

Tack på förhand
/Christopher