Kalle Anka som f å gelfotograf

Theresa Wiegert theresaw at oso.chalmers.se
Fre Feb 7 09:16:31 CET 2003

> Och filmen som visas på TV är klippt: I slutet plockar Kalle
> fram en kulspruta och skjuter vilt mot aracuan, men det får vi inte
> se i julaftonsprogrammet.

Den är klippt mer än så, inte sant? kalle blir totalt inlindad i sin
kamerafilm mot slutet, innan han floffar in den i kameran och klipper av
kanterna. (infloffandet är med, men inte inlindningen om jag minns rätt).

/Theresa
     _
    / )   Theresa Wiegert                  theresaw at oso.chalmers.se
   / /    Onsala Space Observatory		   +46(0)31-7725522
  //"     SE-439 92 Onsala, Sweden    home: 031-811364, 070-4831211
 /	           http://www.oso.chalmers.se/~theresaw