Kalle Ank a som fågelfotograf

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Fre Feb 7 10:10:48 CET 2003

Hur är det med uppläsningen av önskelistorna? Ett av barnen har en väldigt lång
önskelista och önskar sig både ditten och datten och tomten svarar något i stil
med att vi ger honom Noaks Ark. Den scenen kan nog också vara kortad.

Jag vill minnas att Robin Hood-sekvensen är hopsatt av flera bitar av den
ursprungliga filmen. Så jag vet inte om man kan säga att något är bortklippt.
Snarare att alltihop är lite av ett lappverk.

Quoting hakan.andersson at portgot.se: