Kalle Anka som fågelfotograf

Per Nilsson per.nilsson at vallcom.com
Sat Feb 8 19:26:54 CET 2003

Hej alla experter!

Jag har en märklig version av 'Clown of the Jungle'. Den är på engelska
och 5:59 lång. Scenen med kulsprutan är med, men speaker-rösten kommer
bara ifrån den vänstra högtalaren, ska det vara så? Musiken och
ljudeffekterna hörs på båda kanalerna, så jag tror inte att filmen är
helt paj..

/Per Nilsson
(Jag har funnits med ett tag på listan, men är mest intresserad av de
animerade disussionerna)