Digital 'Kalle Fågelfotograf'

Per Nilsson per.nilsson at vallcom.com
Tis Feb 11 17:17:10 CET 2003

> Jo, just det, om det är någon som har, eller orkar fixa, Aracua-filmen
> till dataportabelt format (typ divx), så att man skulle kunna kopiera det,
> så skulle jag bli superlycklig! (den oklippta versionern då, alltså...)

Om någon kan fixa en ftp så kan jag ladda upp filen (typ 70meg). Det finns
flera kortfilmer som jag själv saknar. Är det några fler som är intresserade
av att byta/kopiera några filmer?

T.ex. skulle jag bli jätteglad om någon av er har någon av dessa filmer:
1929 Opry House (1929/I)
1929 When the Cat's Away (1929)
1929 Barnyard Battle, The (1929)
1929 Plow Boy, The (1929)
1929 El Terrible Toreador (1929)
1929 Hell's Bells (1929)
1929 Jungle Rhythm (1929)
1930 Summer (1930)
1930 Autumn (1930)
1930 Cannibal Capers (1930)
1930 Just Mickey (1930) ... aka Fiddlin' Around (1930) (copyright title)
1930 Frolicking Fish (1930)
1930 Arctic Antics (1930)
1930 Midnite in a Toyshop (1930)
1930 Shindig, The (1930)
1930 Night (1930)
1930 Winter (1930)
1931 Traffic Troubles (1931)
1931 Delivery Boy, The (1931)
1931 Cat's Out, The (1931) ... aka Cat's Nightmare, The (1931)
1931 Fox Hunt, The (1931)
1932 Grocery Boy, The (1932)
1932 Barnyard Olympics (1932)
1932 Bears and Bees, The (1932)