Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Ons Juni 4 22:33:24 CEST 2003

Jag måste rätta mig själv. Naturligtvis menade jag Robbin Williams, deras
namn är ju rätt lika. När man här låten "Prince Ali" hörs det ganska tydligt
vem det är. Men som sagt så ber jag om ursäkt för mitt lilla misstag. Sedan
ska jag tacka för de som gav mig lite info om de Kalle Anka böcker jag hade,
deta hjälpte mig att inventera mycket. Tack tack.

   Sedan sänder jag en tanke till P. A. Westrin och hans anhöriga. Det är en
sorg för ankismen.

              Kvack/ Fredrik von Beetzen (2678)