Flingfrukost med KA!

Greger Nässén greger.nassen at chello.se
Tis Juni 10 23:13:04 CEST 2003

Hej!
Om ni inte har sett tv-reklamen än, så vill jag tipsa om hur nyttigt det är
med frostflingor! ;-)
Det är nämligen så att Kellogg's Frosties nu kommer med en liten bonus - en
minivariant av Kalle Anka & C:o! I ett kuvert som ligger i kartongen finns
en 13x19 cm liten tidning på 24 sidor. Det ska finnas, eller kommer att
finnas, fyra olika specialutgåvor. Det paket jag köpte häromdan innehöll ett
nummer med en bild på Kalle på omslaget. (Kalle finns också på kuvertet, och
syns genom ett runt hål på kartongens framsida.)
Förutom lite fakturutor, tävlingar och roliga historier innehåller numret
två serier: "Livet som rymdskeppsbruten" av Gilbert/Vicar" (12 sidor, repris
från 44/97) och "Ner i dataträsket" av Heymans/Graaf (4 sidor, repris från
23/97).
Se nu till att ändra dina frukostvanor ett tag framåt...
Förekommer den här kampanjen i grannländerna också, undras?
Mvh Greger Nässén