Ang: Carl Barks Julbok

Halsten Aastebol Halsten.Aastebol at elkraft.ntnu.no
Fre Mars 14 12:40:36 CET 2003

Hei!

Har den svenske utgaven virkelig vært så vanskelig å få tak i?
Den norske utgaven har vært solgt gjennom vanlige bokhandlere og aviskiosker.
I tillegg var det annonse i Donald Duck & Co.
Fordi jeg har bestilt bøker før, fikk jeg tilsendt bestillingsskjema
direkte fra forlaget (hvis jeg ikke husker feil)

Halsten