Ferdinand

Sön Nov 2 10:45:03 CET 2003

Kvack,

"den första serien"? Var det "Ömhet i överflöd", D 2002-045? Jag
störde mig inte alls på teckningarna, jag tycker att de passar den
berättelsen utmärkt. Vicar har en överraskande hög kvalitet med tanke
på hur mycket han ritar.

/koll 2651

 / Magnus Bark (Farbror Skojskoj, en av de tjocka farbröderna)

Previous text: