Ankist sökes

Asa Johansson Asa.Johansson at littvet.uu.se
Tors Nov 20 18:10:20 CET 2003

Ankister!

Jag söker efter den ankist som på ett NAFS(k)-möte för ca 2 år sedan
lämnade in en svartvit tuschteckning, kanske som ett bidrag till en
kulturfestival. På bilden står Farbror Joakim i Pengabingen och pekar upp
mot taket, medan Kalle och knattarna står i förgrunden och tittar på honom.
Längst ner till höger på bilden står det "14/3-27/3 2001" och en signatur
som möjligen skulle kunna vara ett o eller ett ö och ett n, men lika gärna
kan vara något annat. Om någon vet vem konstnären är skulle jag vara
tacksam om Ni kontaktar mig, helst de närmaste dagarna.

Tack på förhand!

/Åsa