Re: SV: Varning för Kalle-pistol

Koll 2324 koll2324 at hotmail.com
Mon Nov 24 03:39:05 CET 2003

>From: Stefan Persson <spe at inducks.org>
>Kräver det inte att det går att skjuta iväg pilarna för att man skall kunna
>döda någon? Mitt exemplar saknar den funktionen. Har någon annan fått ett
>exemplar som verkligen går att använda för att skjuta iväg en pil?

Kvack!

Min var en s.k. engångspistol, alltså att det går att skjuta ett skott men
sen aldrig mer. Detta enda skott visade en annan svaghet, nämligen den
totala brist på vakuum som sugproppen åstadkommer. Varför var förresten
baksidan omålad?

Andreas

¤¤¤ Andreas Eldh
¤¤¤ koll2324 at hotmail.com
¤¤¤ Interco DE YV1 2324 YV UV L5926N G1750E Alfa Romeo