Tack till Tord!

Calle Teglund tegis at africamail.com
Tors Okt 9 19:40:02 CEST 2003

> Är tillbaka från semester och Bokmässa och går igenom mailen.
>
> Apropå diskussionen om credits i Kalle Ankas Pocket så talade jag om det med Tord Jönsson och han berättade att det på ett nordiskt redaktionsmöte där han medverkade beslutades att man skulle börja sätta ut kreatörernas namn i Kalle Anka & C:o.
> Tord tyckte sedan att nu när man publicerade namnen i Kalle-tidingen så skulle man börja med det i pocketen också.
> [...]

Tack så mycket! :) det var trevligt att veta :)
undra om det har blivit standard nu i andra serietidningar? någon som vet?

skulle vara kul och veta varför Kalle Anka & co började med det en gång i tiden...
kanske Stefan Diös har ett finger med i spelet? *undra*

Trevligt är det i alla fall. så du får hälsa Tord från ett Kalle Anka fan att det var mycket bra gjort och att han numera är min husgud! :)

Kvack!
//Calle
--
Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
http://corp.mail.com/careers