Ankism i radio

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Mon Okt 13 16:40:38 CEST 2003

Det går faktiskt väldigt bra att lyssna på programmet även för
modemanvändare. Bithastigheten är bara 32 kbps, så man behöver
inte alls bredband, bara en dator med RealPlayer. Jag har testat!

Om du vill slippa lyssna på programmet ända från början kan du
hoppa 15 minuter in i programmet. Det är där som intervjun med
Greger börjar. Den varar c:a 6 1/2 minut.

> inte >ladda ner programmet till hårddisken (för senare
lyssning).