Om[2]: Stål-Långben

Mattias Andersson mattias.andersson5 at comhem.se
Fre Okt 10 09:19:42 CEST 2003

On Sat, 4 Oct 2003 12:55:16 +0200 Johan Enström <johansfilm at hotmail.com> wrote:
> Efter allt detta prat om Stål-Långben kommer jag ihåg att jag har en
> gammal vinylskiva med en Stål-Långben-berättelse på liggandes i
> förrådet. Måste nog ta fram den och lyssna på den snarast. I den
> bunten har jag även en med Björnligan. Är det någon annan som sitter
> på sådana klassiker?

Yes to both!
Som jag skrev i ett annat inlägg, så har jag två:
Oppfinnar-Jocke med Emil Örn och nåt de bråkar om.
Och Stål-Långben som håller på med pyramiden i nåt Sydamerikanskt land.

De kostade 24:- på Hageby Centrum Norrköping. Kommer ihåg att Musse & S Petter fanns oxå.
Cowboys med en kaktus på framsidan.

Undrar vad det var för band som spelade? Vill de stoltsera med det idag...!

Det var tider det!

/Mattias, Falun