Re: Kalle Ankas Pocket 290 = hur dålig som helst!

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Sön Okt 19 01:01:49 CEST 2003

jag tror itne att det är någon idé att klaga. Egmont har slagit sig in på en
väg där de bara trycker serier för småbarn som inte bryr sig så mycket om
kvalitén på teckningarna, manus, irriterande leksaker eller halva pocket
böcker. Personligen tycker jag att det är "#¤¬$$¤\?¬]&.

         Mvh/ koll. 2678 Fredrik von Beetzen