Silly Symphonies

Fredrik von Beetzen fvbeetzen at hotmail.com
Tors Apr 29 17:36:14 CEST 2004

Det var ju ett intressant inlägg. fast jag vet inte om jag gillar att de
uttalar sig om Roy E. Disney / Michael Eisner fejden utan att vara pålästa.
De får det att låta som om Roy E. lämnade företaget för att han inte
ville/kunde stanna kvar när han i själva verkat lämnade det för att försöka
bli av med Michael Eisner. Fast sådant kan man inte gå in på i ett
underhållningsprogram av den där genren. Det är alldeles för allmängiltigt.

                      Mvh/ Fredrik vB  (2678)