Re: Plötslig anka: 02/04

Roland Järverup aktersnurra at hotbrev.com
Mon Feb 2 11:46:00 CET 2004

Hejsan.

Det där låter skumt.
jag var tvungen att kolla igenom mina Kalle och kan efter
det säga att det inte hände mig.
Numrena kom i den ordningen man kunde förvänta sig.
Hur kunde du missa att du inte fått nummer två? Nummer 1 innehöll
ju en fortsättningsserie (någon slags ank-variant på "The Shining"),
men det kanske inte alltid är så lätt att komma ihåg från vecka
till vecka vad man har läst eller inte.. jag minns en gång då jag
låg sömnlös över ett grubbleri angående en forts. serie med Björnligan
från ca 2 år tidigare, jag kunde för mitt liv inte minnas att jag läst del två av
den serien. Så sagt och gjort fick jag gå upp mitt i natten för att leta reda
på de två tidningarna och kunde efter det nöjt (?) konstatera att jag faktiskt
av någon outgrundlig anledning hade missat att läsa del två av serien.

Jaja.. så kan det vara.

ha det bra allihop.

/Koll. 2599 Haglund