SV: Brev hemifrån

Joakim Gunnarsson ebay.megton at telia.com
Fre Feb 20 14:47:34 CET 2004

> Och att det vid prologens inledning står fel författare.

Jo, det stämmer och han som råkade lägga fel byline uppe på Egmont är pinsamt medveten om detta. Tyvärr var det försent att rätta till misstaget när det upptäcktes. (Tror att det är bylinen till första serien i tidningen som hamnade på sista också.) Men det rättas till i numret därpå där Don får sin rättmätiga credit för äventyret.

Kan säga att jag precis läst de två första delarna i ett svep under lunchen och jag är lyrisk över serien. Kommer kasta mig över tredje delen så fort den kommer till jobbet. :-)

/Joakim.