Zio Paperone

Joakim Gunnarsson sekvenskonst at telia.com
Sat Feb 21 20:56:14 CET 2004

Nån på listan som vill ha 12 nummer av den italienska Disneytidningen "Zio Paperone"? (103-111, 113, 118 & 119)
100 sidiga magasin med bara toppserier av de bästa tecknarna + artiklar om dem.
Kostar gratis. (Om man vill ge mig en slant tackar jag förstås inte nej.)
Men jag orkar inte skicka dem någonstans, så det blir till att hämta dem hos mig om man vill ha dem. Anyone or papperskvarnen?

Hälsningar

/Joakim.

PS. Har också set med "Chip n Dale", "Goofy Adventures", "Duck Tales" och "Mickey Mouse Adventures" om nån är intresserad. De vill jag dock ha pengar för. Inte mycket, men ändå. Kan skickas med post.