CBL

Thomas Pryds Lauritsen thomas at duckburg.dk
Tis Jan 6 19:53:43 CET 2004

Allerførst en undskyldning til Per Nilsson, der modtager denne besked to
gange, da jeg glemte at sætte listen på som modtager af mit svar.

Per Nilsson wrote:
> Jag förstod inte riktigt stycket om den
> kronlogiska ordningen. Kommer man inte ge ut serierna uppdelade per
> ursprungstidning!?

Kommentaren om kronologi er skrevet som Helle Fruergaard fra Egmont
Serieforlaget i København skrev det i en mail til mig, men I har ret i,
at det er lidt forvirrende formuleret, hvis ikke endda selvmodsigende.
Jeg vil dog tro, at det dækker over, at historierne udgives ligesom i
USA -- dvs. sorteret efter titel og *derefter* kronologisk (og ikke
*rent* kronologisk), men det er naturligvis bare mit gæt.

Det må dog kunne lade sig gøre at spørge Serieforlaget om dette, da
detaljerne nu åbenbart regnes som officielle, selvom der mig bekendt
ikke er frigivet en pressemeddelelse eller lignende. I hvert fald
bekræftede Helle Fruergaard i sin mail til mig, at jeg måtte citere
hende omkring detaljerne, så en hemmelighed kan det vel ikke længere være.

Mvh.
--
Thomas Pryds Lauritsen