Rosa(bok) i Norge

Anders Christian Sivebæk anders_sivebaek at nns.dk
Fre Jan 30 10:34:09 CET 2004

Hej kære ankist-vänner
Fra http://www.andebyonline.com/forum.php?traad=60
ved vi nu:

Mats skrev:
Endelig Don Rosa samlebok!
Fikk Norgesmagasinet i posten i går, og der så jeg reklame for en ny
samleserie med det beste av donald-tegnerne, samlet i bøker. Serien
starter med en Don Rosa-bok, og etter hvert kommer det bøker med Carl
Barks, Paul Murry, og mange andre. Svarer du innen ti dagen får du en tøff
klokke og en plakat med plantegningene over bingen.
Den skal jeg ha!

Olaf svarer:

Er det offisielt no, altså? :-)
Har visst dette ei stund og ikkje hatt lov til å snakke om det. Boka skal
i tillegg til historier innehalde artiklar, der eg har vore med og skrive
eit par.

Hvordan ser det ud i sverige med disse bøger? Håber de kommer både hos os
og jer også.

Hilsen/Yours
Anders Christian Sivebæk
Donaldist