Laugh-O-Gram

Per Nilsson pern at bostream.nu
Ons Mars 31 13:33:28 CEST 2004

Servern jag pekade ut svarar tydligen inte alltid på anrop.
Jag kopierade den lilla 'torrent' filen och la den här med.
http://www.bostream.nu/main/

Lite roligt är faktiskt att Alice har en förening som heter KKK i kortfilmen
'Alice and the Dog Catcher' naturligtvis står den inte för det man kan tro,
men Disney var inte alltid var så politiskt korrekt förr i tiden. :)

/Per