Reklam-DVD?

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Sat May 15 12:54:58 CEST 2004

Det har förekommit vissa rykten om att Tomorrowland har blivit
indragen, men jag tror inte det stämmer.

Det är nog helt enkelt bara så att den gick ut i en ganska liten
upplaga (105 000 exemplar) och när dessa är sålda finns det inte
fler att beställa.

Över huvud taget blev jag väldigt förvånad när jag fick veta de
slutliga upplagesiffrorna för den här serien:

Chronological Donald - 165 000 exemplar, ner från 250 000 exemplar
Mickey Mouse in Living Color vol 2 - 175 000 exemplar, upp från 165
000
On the Front Lines - 250 000 exemplar, upp från 165 000 exemplar
Tomorrowland - 105 000 exemplar, oförändrat

Med tanke på att det blev drygt fem månaders försening hade jag
faktiskt väntat mig MYCKET högre upplagesiffror.

Själv känner jag mig dock lugn. Alla mina fyra treasures skickades
från Amazon i torsdags.