Ang. Vad heter filmen?

Hakan.Andersson@portgot.se Hakan.Andersson at portgot.se
Ons Nov 3 16:47:29 CET 2004

Svar:
Mickey's Polo Team
Premiär:  1936-01-04
Regi:  David Hand

             Fredrik Ekman
             <ekman at lysator.li
             u.se>                                                    Till
             Sänt av:                   ankism <ankism at stp.ling.uu.se>
             ankism-bounces at st                                       Kopia
             p.ling.uu.se
                                                                    Ärende
                                        Vad heter filmen?
             2004-11-03 15:47

När jag var liten var det tradition på mina barnkalas att pappa hyrde
eller lånade en smalfilmsprojektor och några Disneyfilmer. Det är särskilt
en film som har etsat sig fast i minnet från dessa tillfällen, men jag har
tyvärr glömt titeln. Det handlar om en polomatch där olika figurer spelar
mot varandra. Det är inte bara traditionella Disney-figurer utan också
andra kändisar. Jag minns bland andra Charlie Chaplin och Groucho Marx.

Vet någon vilken film jag talar om och vad den heter? Jag skulle uppskatta
lite information om den.

Koll. 1589
Fredrik Ekman