Fwd: Re: länge sen ny rosa

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Tors Nov 4 11:19:30 CET 2004

Hej!

När kommer HOF med Vicar? Har hört att nr 4 ska vara med Jan
Gullbrandsen, någon holländare eller vad det nu är. Anledningen till
att jag undrar är att Vicar kommit i en del av länderna.

Hur ser närmaste schemat för HOF ut?

mvh Michael

----- Vidarebefordrat meddelande från Stefan Diös <pyas at swipnet.se> ----
-
Du ville väl sända till hela listan? Försök igen, det är roligare att
svara
till allihop...!  ;-)

At 22:01 2004-11-03, you wrote:
> [...]
>Gullbrandsen, någon holländare eller vad det nu är. Anledningen till
>att jag undrar är att Vicar kommit i en del av länderna.

Stefan?