Re: länge sen ny rosa

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tors Nov 4 22:39:37 CET 2004

Michael:

>Du det där med nummer 6 var bra att du sa det. Jag råkar redan ha en
>artikel liggande på mitt bord. Den går ut för publicering i Skånska
>Dagbladet imorgon.

Haha. Skyll på Joakim G i så fall; det var lite eftersläpning på listan i
dag så jag såg inte att han redan hade svarat. Och nu kommer ju Patrik L
och säger att Egmont redan har skvallrat om sig själva. Så skriv du detta,
det blir säkert en fin nyhet på sportsidan! :-)

(Jag har väl haft min fånigt flinande nuna på Skånska Dagbladets sportsidor
förr, för den delen.)