Svenska CBL

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Okt 6 13:16:18 CEST 2004

>Undras om någon vet något om status för svenska CBL. Jag har anmält mitt
>intresse på hemsidan men har inte fått någon respons. Borde man inte få en
>bekräftelse på sin intresseanmälan?

Jag har frågat de ansvariga och fått följande svar:

"Folk får ingen bekräftelse på att de gjort en intresseanmälan. Men om de
har gjort en intresseanmälan kommer de längre få erbjudande om köp, och det
är först där kön början. Den som först svarar blir sas först i kön."

Det antar jag att man kan lita på.

I övrigt kan jag säga att det redaktionella arbetet inför det första
paketet pågår. Ganska snart hoppas jag kunna säga att det till och med
pågår för fullt.