SV: Kalles telenummer..

Patrik Lidenskog lidenskog at hotmail.com
Sön Okt 24 18:59:03 CEST 2004

>I Strömstad finns det en släkt med namnet Duckman. En av medlemmarna heter
>faktiskt Donald i förnamn. Det borde nästan vara tvång på att bli ankist om
>man heter så.
>
>Min personliga favorit får bli en herre i Öjersjö (var det nu ligger) som
>heter Björn Ligander. Undrar vilket nr han har på sin tröja......

Det var trevlig information detta!
Ska allt ta och leta upp dessa serier med numren i! =)
Dom har väl flygit förbi utan att man lagt märke till dom.

Jag trodde att när jag sökte efter Kalle Anka skulle jag hitta en person med
det namnet. Anka är ju ett efternamn som existerar. Men Donald Duckman är
nästan lika bra!

Öjersjö ligger för övrigt inte så långt från mig. En bit utanför Göteborg
vid Partille...

/2632 Patrik