Misstag i INDUCKS

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Okt 26 11:57:20 CEST 2004

Jag antar att de svenska administratörerna läser denna lista, så jag passar
på att via den här kanalen rapporta ett sällsynt fel som jag råkat upptäcka
i den alldeles utsökta nät-databasen INDUCKS.

Ensidan "Ett viktigt problem" som inleder svenska KA Pocket nr 30 är inte
av Barks ur US nr 4 och Walt Disney's Klassiker 1/80. Jämför med
motsvarande danska och norska utgåva, där INDUCKS ger ett annat förslag om
vad det kan vara. Jag utgår från att det rör sig om samma serie.