RE: SV: Mer om Putte och Knölen

Erik Persson erik_erik_12 at hotmail.com
Mon Apr 11 08:01:01 CEST 2005

Hejsan igen!!!

Det finns en serie som heter "Skurkarnas superliga", den publicerades i KA
41/1995 och är dock inte tecknad av Paul Murry. Både Putte, Knölen,
Svarte-Petter och Spökplumpen förekommer här.

Det finns en till där både Svarte-Petter och Putte och Knölen dyker upp (och
även Borstis). Det är en Stål Långben-serie, "Den stora upprensningen",
publicerad i KA 30-32/1985, dock inte heller av Paul Murry.

//Erik