Re: SV: Ombud vid lördagens Don Rosa-auktion

Asa Johansson Asa.Johansson at littvet.uu.se
Fre Apr 22 09:14:42 CEST 2005

At 17:09 2005-04-20, Koll. 2599 Haglund wrote:
>  Jag skulle gärna vilja veta vilka mått Don Rosas konstverk har begåvats
>med..  finns det någon som har den informationen?

Nu har jag den informationen! Nåja, nästan i alla fall. Jag frågade Don men
han befinner sig i New Mexico för tillfället, så han kunde inte säga
säkert. Hans kvalificerade gissning är dock att "the drawing is *probably*
about 9 X 11 inches. [---] That's the paper size... the drawing is slightly
smaller." Denna uppskattning är det närmaste ett svar jag kan komma före
lördag. Jag hoppas att det kan vara till någon ledning i alla fall.

Hälsningar Åsa