Columbus förlorade karta.

Anders Christian Sivebæk anders_sivebaek at nns.dk
Mon Aug 22 14:06:26 CEST 2005

Hej Ankister
Columbus-kortene blev ikke udgivet i Sverige 1995 - fordi I udgiver færre
bilag end i DK og Norge - fordi der er så mange flere abonneneter i
Sverige.
(dette ses også ved at der er et særligt abonnementsfelt til adresse bag
på alle jeres blade - det er der ikke i DK)
Bilagene er åbenbart særligt møntet på impulskøberne i butikken.... - og
dette blev valgt fra.

På Ankon snakkede jeg med et par af de sveneske deltagere om dette, og jeg
tror det var Mats Nielsson som jeg fik givet en lille stak til videre
foræring gennem kvakcket. Jeg har også selv nogle dubletter, hvis nogen
kan lade sig nøje med den danske udgave indtil videre.
(En hurtig udregning siger at Columbuskortene nok vil komme i den 6 HOF
bog med Rosa-serier - det er omtrentligt nr. 25!)

Hilsen/Yours
Anders Christian Sivebæk
Donaldist