Re: SV: CBSV låda 2 stort tryckfel

Simon Wigzell swigzell at gmail.com
Mon Dec 19 21:31:38 CET 2005

> Jag har varken fått klistrat register i bok XI eller dubbel
> uppsättningar av
> sidor i bok II.
>
> Som en annan person påpekat så är det säkerligen så att vol 1,2,3
> har samma
> märke på bokryggen medan 4,5,6 har en annan osv. Det har därför
> säkert blivit
> fel i bok XI som har samma figur som bok 1,2,3 på de gula sidorna
> innan själva
> innehållet. Troligtvis skulle där istället ha varit uppfinnarjocke.

Låter skumt; i min XI är det Uppfinnar-Jocke på de gula
försättsbladen. I, II, XI, XII, XXI, XXII har alla samma figur på de
gula försättsbladen som på ryggen, dvs Kalle, Kalle, OJ, OJ,
björnbuse, Magica. Alltså ser det ut som om allting är som det ska,
med samma rygg + samma figur på försättsbladen i samma box.

Simon W.