Walt Disney Treasures

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tis Feb 15 11:33:40 CET 2005

Jag tror nog att den svenska Treasures-utgivningen kommer att fortsätta.
Fast vi ska nog inte hoppas på att få se Musse Pigg i svartvitt, ej
heller de mera amerikaniserade temaboxarna såsom Davy Crockett,
Disneyland USA, On the Front Lines m.fl.

Jag hade faktiskt väntat mig att Mickey Mouse in Living Colour volym 2
skulle komma här i Sverige redan i höstas/julas, men så blev det inte.
Enligt vissa källor ska den komma till hösten/julen 2005 istället. Hur
som helst så ligger den redan klar med svenska texter och allt. Om man
vill ha den redan nu kan man beställa den från Australien (!).