Sv: Re: Joakims liv av andra än Don Rosa?

Mats Nilsson Mats.Nilsson at syd.kth.se
Fre Juli 8 11:20:40 CEST 2005

Och menar du att man i serien måste se minst en bild på en yngre Joakim? Annars innehåller ju var och varannan Barks-serie referenser (ofta just med någon enstaka bild) till tidigare episoder i Joakims liv. Don Rosa anger de flesta av dessa i för- och eftertexterna till "Farbror Joakims liv".

/Koll. 2348 Mats Nilsson

Alla serier med Joakim handlar väl om hans liv?! Kanske du menar 'historiska' serier om Joakims ungdom?

/Per