Opublicerade Barks.

Victor victor1717 at gmail.com
Fre Nov 11 20:40:03 CET 2005

Hej! Jag har kommit fram till att flera Barks.serier inte är publicerade i
sverige!
Undrar om de någonsin kommer publiceras?
Hm, det verkar vara en del till en bilderbok?
http://coa.inducks.org/story.php/x/XUC+USCA++1C/
Det skulle vara roligt att läsa den, och inte den omskrivna av Vicar.
Dessa har antagligen blivit publicerad i CBSV, men jag tycker att det borde
publiceras i de vanliga tidningarna med.
För, många människor (jag) har läst nästan alla Barks, och att betala så
många tusen, för något man redan har, är inte rätt.
http://coa.inducks.org/story.php/x/CC+LGB+D84/
http://coa.inducks.org/story.php/x/CC+TT+2465/

Men den här då? Den hade också vart rolgt att se:
http://coa.inducks.org/story.php/x/CC+WH++845/

Hm, undrar vad detta är...?
http://coa.inducks.org/story.php/x/CM+++3//+carl+barks+_

Och, "Någonstans i Ingenstans" vore rolig att läsa, fast den inte är helt
Barksisk.
http://coa.inducks.org/story.php/x/I+TES+++3-1/

Kalle Atombomb, är väl den enda riktiga hisorien:
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+CGW+Y+1-01/

Och här är ytterligare några:
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+DD++117-01/
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+JW++++6-01/
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+JW++++6-03/
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+JW++++7-01/
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+JW+++16-01/
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+JW+++19-01/
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+JW+++23-01/

Här är en som Barks tecknat själv:
http://coa.inducks.org/story.php/x/W+KGA+++3-01

Sedan följer en hel del Ensides-serier!

Hm... Jag tycker att detta skulle publiceras i EN inbunden bok, eller kanske
ett häfte (EN är inte så dyrt!)
Vad anser ni?