Seriearkivet

Olof Siverbo olof.siverbo at bostream.nu
Tors Okt 6 13:36:50 CEST 2005

Anders M Olsson:

> Varför är deras första bok så svår att få tag på? Redan innan den
> skulle släppas i våras stod det på AdLibris att den var utgången från
> förlaget. Nu står det att den är "tillfälligt slut". Jag har haft den
> på bevakning hela tiden hos AdLibris, men de har av allt att döma
> aldrig fått in den.

Den fanns till salu i Seriefrämjandets monter på Bokmässan, så den
finns bevisligen i verkligheten. Den går att beställa från
http://www.serieframjandet.se/utgivning

Att den inte finns hos AdLibris beror gissningsvis på att AdLibris har
klantat sig. Deras rutiner brister ibland, är min erfarenhet. Don Rosas
"The Life and Times of Scrooge McDuck" har varit "tillfälligt slut" hos
dem ända sedan den gavs ut.

/Olof