SV: Seriearkivet

Bror Hellman steamboat.willie at chello.se
Fre Okt 7 05:06:16 CEST 2005

Hmm... Jag har för mig att det var någon manusförfattare som hette något
konstigt...
Silverbo eller något sådant. Olle (Olsson?) Silverbo eller något sådant...
Han har
visst skrivit manus till Kalle Anka... Låter det bekant?

... annars så borde väl Stefan Diös intervjuas i långbänk ett tag. .-)

// Steamboat Willie