Kvack?!

Claes Ericsson claes.ericsson at swipnet.se
Ons Sep 21 21:48:35 CEST 2005

För att fortsätta på det inslagna spåret, så har dom glada grabbarna på
Mythbusters även provat på att bärga en liten segelbåt med
pingpongbollar..... Det avsnittet var även illustrerat med bilder från nån
Gladstoneutgåva av WDC 104!! Och en slutsats man kan dra av resultatet, är
att pingpongbollar kostade ca 10 cent/st 1949...

Claes Ericsson