CBSV 4

Per Nilsson pern at bostream.nu
Ons Aug 23 12:46:05 CEST 2006

Jupp lite ojuste är det när man ser att de tagit 14 dagar på sig att packa och skicka paketet. Kan vara i snävaste laget om man är utomlands.
MEN det är skönt när vi bara har fakturadatum att gnälla på. Jag verkar ha fått alla sidor och på rätt språk denna gång! Dessutom ser det ut som de absurda (överdrivna) toningarna lyser med sin frånvaro i detta paket med. Hurra!

/Per