Re: Re: SV: Tillbaka till Avskyvärld

2599 Haglund rattugglan at spray.se
Sön Dec 17 00:01:04 CET 2006

> "Johan Andersson" skrev:
> En gör-egna-fyrkantiga-ägg-manick följde med som bilaga till någon
> kalletidning omkring 1990 vill jag minnas. [...]
> Den var i ljusblå papp tror jag. Jag har använt mig av den åtskilliga
> gånger och den fungerade bra! Nu ligger den emellertid i någon låda
> någonstans.

Kommer också ihåg den. Provade några gånger med tillfredsställande resultat.
Måste vara en av få saker som följt med KA & CO som faktiskt fungerat. :)

Får passa på att önska alla ankister en God Jul och ett Gott Nytt År!
Hoppas ni slipper fira jul på Björnberget, eller det kanske är just vad ni vill?!

MVH / Koll. 2599 Alex Haglund

Spray iQ är bättre än ett uppslagsverk och mycket bättre än en sökmotor. Ställ en fråga och få svar från en av våra experter Eller bli expert själv och svara på andras frågor på http://iq.spray.se/