SV: Ny CBSV-box

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Fre Dec 29 11:32:54 CET 2006

Christopher:

>angående vol 25 av CBSV så står det att den ska
>innefatta åren 64-65, men kollar man index så är det bara serier från 1963-64.

Jaha, där ser man. Alltid är det något man
missar. Den sidan står det så lite på att jag
knappt ens brukar granska den alls, och tydligen
har alla andra korrläsare också missat det. Man
tänker sig väl inte att ett sådant fel ska kunna
uppstå, men det är klart att det kan. Vi får väl
lägga på minnet att kolla även detta framöver.

Jag noterar detta till en ev. rättelselista så
småningom. Än en gång, stort tack till alla
noggranna felfinnare här på listan och andra som
har åsikter om CBSV, positiva eller negativa.

Ett gott slut och ett gott nytt år önskar jag alla ankister.