CBSV 2. "Tryckkvalite"

Per Nilsson pern at bostream.nu
Sön Jan 22 12:25:23 CET 2006

Jag tittar och jag tittar och visst finns det en liten skillnad mellan orginalseriern och CBSV men inte är det någon katastrof.
Jag har lagt upp en bild i från Racerbilsserien (wdcs 166 original) för jämförelse
http://www.bostream.nu/main/cbsv/WDC_S_166_09.JPG

Däremot gillar jag fortfarande den gamla färgläggningen bättre...

/Per