Årsmöte+SPX

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Tis Apr 17 20:03:05 CEST 2007

Bror skrev:
> Okej, nu är det årsmöte i NAFS(k) igen. JAg tänkte ta med mig ltie film som
> vanligt... Finns det några önskemål? Någon speciell film som folk vill se,
> eller skall jag bara göra ett litet urval själv?

Jag har blivit så vilt modern av mig så jag skulle gärna se så sena
filmer som Toot, Whistle, Plunk and Boom (1953) eller rentav
It's tough to be a bird (1969!).

(Båda är av Ward Kimball som har ökat sin idolstatus hos mig efter att
jag flitigt läst i intervjuböckerna Walt's People på sistone.)

> Dessutom kan jag väl tipsa om att samtidigt med årsmötet så pågår SPX -
> Small Press Expo på Kulturhuset i Stockholm. Det är ju synd att det skall
> krocka, men SPX håller på i tre dagar, så jag får rekommendera tillresta
> ankister att gå dit på Fredag eller Söndag i stället.

På söndagen kommer NAFS(k) att ha ett bord på SPX rentav, så där
kommer vi att sitta och känna oss bortkomna med våra (k)urirer bland
alla avigserier, antar jag.

(Om någon är intresserad av att hjälpa till att sitta där och prata
NAFS(k) med förbipasserande ett tag under dagen så hör av dig! Det
finns nog plats för fler.)

/699 Per