OT!! OT!! Alfredson/Ramel??

H. O. Thulin thulin77 at hotmail.com
Mon Dec 17 22:44:54 CET 2007

Goder afton, alla allmänbildade!

Fick en fråga av bror min, som jag gick bet på (frågan, ja....). Eftersom jag är van vid att vara klyftigare än han är det hela extra pinsamt, men men hjälp av den alltid allmänbildade och tjänstvilliga ankismkretsen kanske min ära kan återupprättas åtm delvis?

Det hela handlar om någon sketch eller filmscen med Hans Alfredson och/eller Povel Ramel där någon av dem spelar en fransk trädgårdsmästare som hela tiden ropar "Ca va?" Lustigt lär det hur som helst vara... Vore tacksam för alla typer av hjälp...

Ber också att få besvära om ett hjärtligt "Gronsk pyk" till Eder alla._________________________H. O. Thulinkoll. 1994"Ingen taxi tar en häst."