Re: Disneyseriefackböcker

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sön Juni 3 20:24:48 CEST 2007

2007/5/21, Ole Damgaard <ole at disneycomics.dk>:

> I min bokhylla finns også den norske bog "Plystrende lopper og svirrende fluer" af
> Olaf Solstrand og Tommy Kvarsvik, som tidligere er nævnt her på listen for deres
> kommende fanzine "Kvakk!". Bogen er en biografi om William Van Horn.

Den verkar vara lite knölig att beställa här i Sverige eftersom de
större nätbokhandlarna
inte har den. Jag sökte efter den på pricerunner.se (ISBN 82-92763-06-6 eller
978-82-92763-06-3) men den hittade den ingenstans.

Kan det vara läge för en sambeställning? Den kostar 120 norska från
utgivaren, plus porto,
och på deras webbsidor står det inget om köpevillkor för utlänningar.