Siverbo Lasseter

Tony Fischier info at parkerpens.org
Mon Mars 19 20:48:18 CET 2007

> Men häromdagen läste jag i någon dagstidning om en kommande film
> där man återgår till traditionell animation.

Olof. Låt mig gissa att du läste det i GP. (Olof jobbar på GP. reds anm)

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=331668
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=295439

> Koll. Ulf Sveningson i Göteborg jobbar sedan många år som tecknare
> på Göteborgs-Posten.

Ulf åkte över till Disney på sextiotalet och träffade (om jag minns
rätt) Ward Kimball och blev god vän med Ollie Johnston som han
fortfarande (?) har kontakt med. Han fick en del roligt
orginalmaterial, celler från klassiska filmer. Ulf är säkert också
lurkare på denna lista och kan säkert rätta mig.

/Tony Fischier
mångårig "lurker" på denna lista