"Mickey Mouse Treasures" - värd att köpa?

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Sön Sep 16 19:17:49 CEST 2007

Aha, så det har kommit en tredje volym i serien. Jag kan inte uttala mig
om just den boken, men de två första volymerna i serien, dvs "The Disney
Treasures" och "The Disney Keepsakes" av samme författare är verkligen
fina. Nästan som att äga ett eget litet privat disneymuseum.

Sidantalet är inte så stort, bara 64 sidor, så om man bara ser till
kvantitet är böckerna förstås dyra. Men de är väldigt spännande att
utforska med alla prylar och trycksaker som poppar upp på vart och
vartannat uppslag.

Av egen erfarenhet kan jag säga att om man ger bort en sån bok i
femtioårspresent blir den genast samtalsämnet på festen!

Jag utgår från att denna den tredje volymen inte är sämre, så jag måste
genast beställa den!