Nu går skam på torra land!

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Ons Juni 4 19:48:03 CEST 2008

Det långt ifrån alla som blir intervjuade på kultursidan i en större dagstidning, så grattis och lycka till med fortsatt forskning, Åsa!

/Anders Grönlund

Olof Siverbo <olof.siverbo at gmail.com> wrote: Steamboat Willie skrev:

> Efter ett väl
> förrättat värv bestående i att på arbetstid sluka det senaste numret av
> Kalle Anka & C:o  (...)  så ämnade jag ta det
> lite lugnt och lite slentrianmässigt slänga ett getöga i en mindre
> seriös tabloidblaska (Dagens Nyheter) tillhörig skvallerpressen då jag
> TILL MIN OERHÖRT STORA FÖRSKRÄCKELSE finner att framsidan på den s.k.
> kulturdelen är dedicerad till en viss känd ankist och ordförande

För er (oss) som inte läser DN på papper finns intervjun med Åsa här:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=775860

Och för er som inte orkar följa länken kan jag avslöja att intervjun
handlar om Anne på Grönkulla!

/Olof